Чепурна, І. С.2024-06-272024-06-272024Чепурна І. С. Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти / І. С. Чепурна ; наук. керівник канд. пед. наук, доц. О. С. Митцева // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квіт. 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 9. – С. 53–54.https://openarchive.nure.ua/handle/document/27231This article considers gamification as one of the modern trends in teaching methods in business, marketing, education and other fields. Gamification can be used in the formation of sustainable skills; visualization and consolidation of practical ones that are difficult to demonstrate with the help of traditional methods. This methodology can become a powerful tool for stimulating the educational process and ensuring active interaction of students with knowledge, which contributes to obtaining high-quality higher educationukгейміфікаціязаклад вищої освітиАспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освітиThesis