Левикін, В. М.Юр’єв, І. О.Петриченко, О. В.2019-02-012019-02-012018Левикін В. М. Метод формування каталогу ІТ-сервісів / В. М. Левикін, І. О. Юр'єв, О. В. Петриченко // АСУ и приборы автоматики. – 2018. – № 175. – С. 54–59.http://openarchive.nure.ua/handle/document/7803Сформульовано та вирішено задачу створення каталогу ІТ-сервісів підприємства. Для автоматизованого вирішення цієї задачі розроблено метод формування каталогу ІТ-сервісів. Зазначений метод базується на каталозі з дворівневою структурою, яка дозволяє виділяти ІТ-сервіси бізнес-рівня, що підтримують бізнес-процеси підприємства, та ІТ-сервіси технічного рівня, що необхідні для підтримки ІТ-інфраструктури підприємства. Для формального опису було розроблено шаблон опису ІТ-сервісів. Розглянуто реалізацію запропонованого методу, розроблено діаграми потоків даних та UML Activity діаграму виконання задачі формування каталогу ІТ-сервісів. The task of creating a directory of IT services of the enterprise is formulated and solved. For the automated solution of this problem, a method for creating a catalog of IT services has been developed. The method is based on a two-tiered directory, which allows you to allocate business-level IT services that support enterprise business processes and IT-services of the technical level necessary to support the IT infrastructure of the enterprise. A description of the IT services was developed for the formal description. The implementation of the proposed method is considered, data flow diagrams and UML Activity diagram for the task of forming the IT service catalog are developed.ukкаталог ІТ-сервісівдворівнева структура каталогуІТ-інфраструктура підприємствакатегорно-функторна модельбізнес-процеси підприємстваМетод формування каталогу ІТ-сервісівArticle