Бараускєне, О. І.Зигуля, С. М.Кравченко, А. В.2024-05-272024-05-272024Бараускєне О. І. Аналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових паковань / О. І. Бараускєне, С. М. Зигуля, А. В. Кравченко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 275-277.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26694При проведенні дослідження було обрано проєктування подарункових паковань для декоративної лімітованої косметики LAMEL і на прикладі ринку косметики було проведено аналіз цільової аудиторії обраного бренду.ukпакованняпроєктування подарункових пакованьАналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових пакованьConference proceedings