Ткаченко, В. П.Середа, Г. В.2024-05-272024-05-272024Ткаченко В. П. Дослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університет / В. П. Ткаченко, Г. В. Середа // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 309-310.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26700В іміджевих виданнях інфографіка використовується для підсилення бренду. Вона допомагає відобразити ключові характеристики продукту або послуги, що робить бренд більш запам’ятовуваним.ukіміджвиданняДослідження інфографіки в іміджевих та корпораційних типах видань на прикладі інформації про університетConference proceedings