Алєйнікова, В. М.2021-12-292021-12-292021Алєйнікова В. М. Дослідження алгоритмів інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцени : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 — Інженерфя програмного забезпечення / В. М. Алєйнікова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 117 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/18890Метою цієї роботи є підвищення оптимізація поведінки рослинного покриття на ігровій сцені. Об’єктом дослідження є алгоритмізація поведінки рослин в ігровому світі. Методи розробки базуються на таких поняттях та технологіях, як вертекси шейдер, culling, draw calls, instance meshes, fps, lod, ue4. В результаті роботи було досліджено алгоритми інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцени та реалізовано програмний модуль, який може бути інтегрован в будь-який проект на рушії UE4.ukвертексвітерповедінкарослинасценашейдерcullingdraw callsinstance mesheДослідження алгоритмів інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцениOther