Семенець, В. В.Павлишин, В. А.Невлюдов, І. Ш.Федасюк, Д. В.Филипенко, О. І.2019-05-302019-05-302019Впровадження результатів експерименту щодо організації інтегрованого інклюзивного навчання оіб з особливими освітніми потребами / Семенець В. В., Павлиш В. А., Невлюдов І. Ш., Федасюк Д. В., Филипенко О. І. // матеріали Міжнародної наукової конференції «Сціально-гуманітарні дослідження та інноваційна освітня діяльність» 24-25 травня 2019 р.м. Дніпро: СПД «Охотнік», 2019. С. 428 - 432.http://openarchive.nure.ua/handle/document/9064Проблема забезпечення прав кожної людини на можливість повністю реалізу вати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати повноцінним його чле ном набуває для України особливо актуального значення внаслідок погіршення еко логічного та соціально-політичного стану. Тому назріла необхідність на держав ному рівні створення програм із залучення осіб з інвалідністю до всіх сфер життя українського суспільства та створення умов доступності для них закладів охорони здоров’я, зайнятості, освіти та ін. Адже освіта є важливим чинником соціальної ін теграції та автономії всіх людей, в тому числі і людей з інвалідністю.ukправо людиникористь суспільствусоціально-політичний станВпровадження результатів експерименту щодо організації інтегрованого інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребамиArticle