Вовк, А. В.Фартыгина, В. И.2018-05-152018-05-152014Вовк А. В. Исследование технологии территориального брендинга / А. В. Вовк, В. И. Фартыгина // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 2/2 (16). – С. 53–58.2226-37802http://openarchive.nure.ua/handle/document/5188У даній роботі досліджується роль брендінга в іміджу міста та його популярності. Визначено фактори, які необхідно враховувати при розробці бренду. Наведені приклади проведення брендінгу іноземних міст та міст України. Показані успішні і невдалі приклади впровадження бренду, наведені результати цього процесу. Розглядаються можливі замовники розробки бренду та їх вплив на кінцевий результат.ruбрендінглоготиптериторіальний маркетингбрендування містіміджінвестиціїінфраструктурабренд-комунікаціїИсследование технологии территориального брендингаResearching of territorially branding technologyArticle