Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.Соколов, О. Є.2018-05-212018-05-212018Sokolova L. V. Scientific and Methodical Support for Enterprise’s Competitiveness Increase under Conditions of Marketing Orientation / L. V. Sokolova, G. M. Veriasova, O. Y. Sokolov / Slovak international scientific journal, Bratislava, Slovakia. – № 16 (2018). – VOL. 1. – С. 15-17.5782-5319http://openarchive.nure.ua/handle/document/5354The article is devoted to scientific and methodical approach of enterprise’s competitiveness level assessment.enenterpriseпідприємствоcompetitivenessконкурентоспроможністьassessmentоцінюванняmarketing orientationмаркетингова орієнтаціяScientific and Methodical Support for Enterprise’s Competitiveness Increase under Conditions of Marketing OrientationНауково-методичне забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах маркетингової орієнтаціїArticle