Рижова, В. В.2025-07-192025-07-192024Рижова В. В. Розробка брендингу компанії «Modular House» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / В. В. Рижова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 57 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/32158Мета кваліфікаційної роботи – розробка ефективного брендингу для компанії «Modular House», який відображає її цінності, стиль та конкурентні переваги на ринку технологій розумного будинку. Об’єкт дослідження – основні здачі брендингу, етапи створення бренду компаній, що спеціалізуються на технологіях розумного будинку. У ході виконання кваліфікаційної роботи досліджено особливості розробки фірмового стилю для компанії зі впровадження модульних механізмів розумного будинку, розглянуто поняття брендингу компанії, важливість створення дизайну рекламної продукції у рамках розробки брендингу, проаналізовано наявний ринок у даній галузі, визначено програмні засоби для розробки фірмового стилю компанії «Modular House», та основних складових бренду, рекламної та акцидентної продукції як друкованої, так і електронної. Також зроблено економічне обґрунтування роботи, виконано розрахунок собівартості та ціни розробки брендингу компанії.ukбрендингфірмовий стильрекламна продукціяаналіз конкурентіврозумний будиноклоготипстилізаціяофсетний друкколірні схемишрифтРозробка брендингу компанії «Modular House»Other