Борисенко Є. А.2022-12-292022-12-292022Борисенко Є. А. Дослідження методів розроблення ігрового світу : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Є. А. Борисенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 79 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/21222Об’єктом дослідження є відеоігрова індустрія. Метою дослідження є реалізація та вивчення методів створення ігрових світів різного рівню складності та наповнення. У ході аналізу сучасного стану відеоігрової індустрії розбито методи на дев’ять основних класів, зроблено огляд розвитку та сучасних технологій, що використовуються для створення ігрових світів. На основі наукової літератури додатково сформовано важливі аспекти при створенні відеоігор. Детально розглянуто методи розмірності простору, методи встановлення камери або точки зору, методи анімації та методи взаємодії розробників з гравцями. У результаті дослідження здійснена програмна реалізація простої 2D гри.ukвідеограгравецьтекстураанімаціяконсольпіксельвоксельполігонДослідження методів розроблення ігрового світуOther