Плотнікова, М. A.Глубока, С. В.2019-04-082019-04-082019Плотнікова М. А. Педагогічне моделювання як продуктивний метод організації процесу дистанційної освіти у вищих навчальних закладах / М. А. Плотнікова С. В. Глубока // Virtus. 2019. – № 30 С. 132-135.http://openarchive.nure.ua/handle/document/8330Стаття присвячена дослідженню процесу розвитку дистанційної освіти, яка здійснюється засобами моделювання. Уточнено сутність понять "розвиток особистості студента", "педагогічне моделювання", "модель організації дистанційної освіти", акцентується увага на сукупності властивостей та ознак прогнозованої моделі та готовності закладу до впровадження змін та перетворень. Доведено, що дистанційна освіта являє собою відкриту систему навчання, яка передбачає активне спілкування між викладачем і студентом за допомогою сучасних технологій та мультимедії.ukПедагогічна системамоделюваннядистанційна освітаметодологічні засадипедагогічне забезпеченняПедагогічне моделювання як продуктивний метод організації процесу дистанційної освіти у вищих навчальних закладахArticle