Калиниченко, О. В.Лєсна, Н. С.Портянченко, Г. А.2016-07-112016-07-112010Калиниченко, О. В. Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання / О. В. Калиниченко, Н. С. Лєсна, Г. А. Портянченко // Автоматика-2010 : матеріали 17-й Міжнар. конф. з автомат. упр. : Тези доповідей. 27-29 вересня. 2010 г. - Х : ХНУРЕ, 2010. - Т. 2. - С. 288-289.http://openarchive.nure.ua/handle/document/1422Моделі колективної взаємодії в навчанні служать для організації співпраці через Інтернет учасників навчального процесу. Сюди слід віднести такі традиційні засоби спілкування як електронне листування, форуми, блоги, а також wiki-системи. Соціальна навігація може застосовуватися у прямій і непрямій формі. Пряма форма передбачає безпосереднє спілкування і анотування контенту, виражене у коментарях користувачів, які вони мають змогу залишити безпосередньо на сторінці.ukмодели групового оцінюваннярейтинг суб’єктів навчанняспівпраця через ІнтернетВикористання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчанняConference proceedings