Полозова, Т. В.Писаревський, М. Я.2018-11-092018-11-092017Полозова Т. В. Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством / Т. В. Полозова, М. Я. Писаревський // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 2-й Международ. науч.-техн. конф. (16-22 мая 2017) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2017. – С. 190-191.http://openarchive.nure.ua/handle/document/7176Тактичними кроками щодо підвищення ефективності виробництва є добре спланована маркетингова програма діяльності, яка передбачає розробку відповідних заходів щодо створення та управління брендом.ukбренд-менеджментбрендінгбрендбрендовий товарбренд-технологіїБренд-менеджмент як інструмент управління підприємствомThesis