Мельніченко, Д. О.2024-03-202024-03-202024Мельніченко Д. О. Дослідження технологій створення 3D-моделей для ААА відеоігор : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Д. О. Мельніченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 73 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26149В роботі розглянуто проблеми створення тривимірних моделей в сучасній індустрії ААА-відеоігор, проведено аналіз сучасних аналогів пайплайнів та корисних засобів для розробки моделей. На основі виявлених проблем та існуючих методів сформульовано рекомендації щодо оптимізації 3D-моделей для пристроїв. Відповідно до аналізу процесу рендерингу виявлено основні критерії оцінки для моделей ААА-відеоігор. Розроблено декілька 3D-моделей для проведення дослідження та обрано метод проведення дослідження. На основі обраних критеріїв оцінено моделі у 3D редакторі та рушії гри. Результати експерименту проаналізовано та на основі них складено висновки. Таким чином, було розроблено сучасні рекомендації щодо оптимізації 3D-моделей для відеоігор. Метою даної роботи є розробка сучасних рекомендацій щодо оптимізації 3D-моделей. Об’єктом дослідження є технологія створення 3D-моделей для ААА відеоігор. Область застосування – використання тривимірних моделей у ААА-відеоіграх.uk3D-модельUV-розгорткаполігонрендерінгконцепт-арттекстуракарти текстурДослідження технологій створення 3D-моделей для ААА відеоігорOther