Щибря, Є. С.2025-05-312025-05-312025Щибря Є. С. Ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Системний дизайн, бойова система, ігровий баланс : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Є. С. Щибря; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 104 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31401Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової тактики з елементами rogue-like. Мета розробки – створення ігрового застосунку, який надасть захопливий досвід покрокового тактичного бою з високою варіативністю. Мета роботи зконцентрована на ігровому дизайні систем ігрового застосунку та їх балансуванні. У результаті роботи було створено ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової тактики з елементами rogue-like.ukбойова системаігровий програмний застосунокігровий системний дизайнпокрокова тактикаBlueprintsrogue-likeUnreal Engine 5Ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Системний дизайн, бойова система, ігровий балансOther