Фурсов, Д. С.2025-05-042025-05-042024Фурсов Д. С. Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи. Механіки бойової системи, штучного інтелекту, генерації рівнів, економіки та інтерфейсу бою : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного / Д. С. Фурсов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 115 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31022Об’єкт розробки – Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи в стилістиці кіберпанку, а саме механіки бойової системи, штучного інтелекту ворогів, генерації рівнів, економіки та інтерфейсу бою. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, який матиме цікаву та різноманітну бойову систему шутера, процедурну генерацію рівнів, штучний інтелект ворогів та систему зберігання прогресу гравця. Дана гра повинна бути виконана у стилістиці кіберпанку. Метод рішення – середовище розробки та ігровий рушій Unreal Engine 5, мова програмування Blueprint Visual Scripting та середовище 3D моделювання Blender. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, котрий має в собі бойову систему, процедурну генерацію рівнів, штучний інтелект ворогів та систему зберігання прогресу гравця.ukшутер від третьої особи3D Rogue-like шутерІгровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи. Механіки бойової системи, штучного інтелекту, генерації рівнів, економіки та інтерфейсу боюOther