Овченко, А. С.Подпружников, П. М.Позняков, С. Г.Семенець, В. В.2018-06-112018-06-112017Інформаційні системи в організації інтегрованого навчання студентів з особливими освітніми потребами / А. С. Овченко, П. М. Подпружников, С. Г. Позняков, В. В. Семенець. // Информационные системы и технологии: матер. 6-й Междунар. Конф., посвященной 80-летию В.В. Свиридова, Коблево-Харьков, 11-16 сентября 2017. – ХНУРЭ : 2017. – С. 319–320.http://openarchive.nure.ua/handle/document/6056У доповіді розглядаються проблеми інформаційного забезпечення системи інтегрованого навчання для осіб з інвалідністю у вищих навчальних закладах. Показано, що інформаційною основою для високоефективного забезпечення процесу інтегрованого навчання повинні стати інформаційно-аналітичні системи, які містять у собі як функції інформаційного забезпечення, так і широкий спектр аналітичного аналіза інформації, пов'язаний із прогнозуванням, плануванням,адресним представленням у найбільш повному об’ємі спеціальних навчально-реабілітаційних умов та комплексного супроводу з урахуванням індивідуальних потреб кожного студента з інвалідністю.ukстуденти з особливими потребамиінтегроване навчанняособи з обмеженими можливостямиінформаційна системаІнформаційні системи в організації інтегрованого навчання студентів з особливими освітніми потребамиConference proceedings