Шемчук, В. Н.2021-04-192021-04-192020Шемчук В. Н. Розробка методу інтелектуального аналізу даних клієнтів банківської сфери : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / В. Н. Шемчук ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 76 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/15601Метою дослідження є підвищення ефективності маркетингової діяльності банку за рахунок використання системи автоматизації створення персоналізованих пропозицій на основі комбінованого методу Data Mining. Методи дослідження – системний підхід, методи Data Mining і проектування. Результати атестаційної роботи – метод інтелектуального аналізу даних, на основі комбінування алгоритмів Apriori, Random Forest і Logistic Regression та спроектована система, для автоматизації створення персоналізованих пропозицій для клієнтів банку.ukбанківські послугиперсоналізовані пропозиціїсубдтаргетована рекламаdata miningbig dataРозробка методу інтелектуального аналізу даних клієнтів банківської сфериOther