Самодурова, В.Бокарєва, Ю.2024-12-222024-12-222024Самодурова В. Вплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери / В. Самодурова., Ю. Бокарєва // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 99.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29488Причина змін брендінгу – постійний розвиток ринку. Банківська сфера під час війни зазнала величезних змін. І саме тому банки проводять ребрендинги своїх носіїв рекламної продукції. Що стосується дизайну застосунків то цей напрямок також постійно удосконалюється. Споживачі діляться на сім психотипів. Саме психотип впливає на те, як людина сприймає світ – що її драйвить, що подобається, а що ні.ukзміна брендингуносії рекламної продукціїВплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфериConference proceedings