Чуприна, Ю. А.2021-12-282021-12-282020Чуприна Ю. А. Щодо питання форм професійного розвитку науково-педагогічних працівників / Ю. А. Чуприна // Право та інновації. – 2020. – №4(32). – С. 20-25.2311-4894 (Print)2518-1718 (Online)https://openarchive.nure.ua/handle/document/18812У статті розглянута проблема формування актуальних напрямків професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. Виділено основні напрямки підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на основі аналізу ситуації в системі професійного розвитку науково-педагогічних працівників, нормативно-правової бази. Зроблено висновок про необхідність оновлення змісту і форм реалізації програм підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, розробки нових курсів, освітніх модулів в контексті виділених напрямків; підвищення ролі науково-педагогічних працівників, управлінських кадрів закладів вищої освіти у формуванні замовлення на програми професійного розвитку науково-педагогічних кадрів вищої школи. // The article deals with the problem of the formation of topical directions of professional development of scientific and pedagogical workers of higher education institutions. The main directions of advanced training of scientific and pedagogical workers are allocated based on the analysis of the situation in the system of professional development of scientific and pedagogical workers, normative legal framework. Concludes about the need to update the content and forms of implementation of programs for professional development of scientific and pedagogical workers, developing new courses, educational modules in the context of allocated directions; Increasing the role of scientific and pedagogical workers, managerial personnel of higher education institutions in the formation of an order for professional development programs of scientific and pedagogical personnel of higher education.ukпрофесійний розвитоктрудовий потенціалнауково-педагогічний працівникзаклад вищої освітипідвищення кваліфікаціїосвіта дорослихprofessional developmentlabor potentialscientific and pedagogical workerinstitution of higher educationadvanced trainingadult educationЩодо питання форм професійного розвитку науково-педагогічних працівниківArticle