Баб’як, В. С.Вовк, О. В.2022-05-262022-05-262022Баб’як В. С. Візуально-графічні і конструктивні особливості розробки фірмового стилю / В. С. Баб’як, О. В. Вовк // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали молодіжної школи-семінару VІІ Міжнародної наук.-техн. конф., 17-21 травня 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – Т. 2. С. 7-8.https://openarchive.nure.ua/handle/document/20374У розробці фірмового стилю важливу роль мають візуально-графічні, конструктивні та структурні особливості, враховуючи сучасні тенденції графічного дизайну. Динаміка рестайлінгу дозволяє простежити основні підходи до змін візуальної айдентики, а також проаналізувати основні тенденції та візуальних комунікацій загалом. Візуальна ідентифікація принесе зазначені переваги, якщо вона послідовна і продумана.ukколірфірмовий стильВізуально-графічні і конструктивні особливості розробки фірмового стилюConference proceedings