Табакова, І. С.Бедрата, Р. Р.Русінов, Ю. М.2024-05-182024-05-182024Табакова І. С. Створення 3D-моделей для ігор / І. С. Табакова, Р. Р. Бедрата, Ю. М. Русінов // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 120-123.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26406Мабуть, кожен, хто грав в комп'ютерні ігри, хоч раз замислювався про те як створюються ті або інші ігрові об'єкти. Створення 3D-моделей є трудомістким завданням у процесі розробки ігор. Сучасні ігри складаються з тисяч 3D-моделей. Розпочати свій шлях 3D-моделювання в ігровому дизайні – це захоплюючий та повний творчого потенціалу процес. У статті буде описано весь процес, починаючи з концепцій, закінчуючи готовими до гри моделями.ukігровий дизайн3D-модельСтворення 3D-моделей для ігорConference proceedings