Карасьов, М. А.2025-05-312025-05-312025Карасьов М. А. Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Бойова система та NPC : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. А. Карасьов; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. – 100с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31398Об’єкт розробки – окремі механіки загального ігрового застосунку у жанрі детективного симулятору, а саме бойова система та NPC. Мета розробки – створення повноцінної бойової механіки та NPC для ігрового застосунку у жанрі детективного симулятору. Метод рішення – рушій Unreal Engine 5, мова програмування C++, середа розробки Microsoft Visual studio 2022. У результаті розробки створена робоча та протестована бойова система та NPC, як частини ігрового програмного застосунку у жанрі детективного симулятору.ukбойова системаігровий програмний застосунокNPCBlueprintsUnreal Engine 5Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Бойова система та NPCOther