Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.2018-10-122018-10-122013Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Modern problems of the economy of development in the context of the world transformational changes : monograph. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2013. – 390 р. – P. 81–92.978-83-62683-48-2http://openarchive.nure.ua/handle/document/7004The selection of the product’s assortment that best matches the needs of consumers and determines required volume of sales for the enterprise’s planning. Consumer market segmentation procedure based on company’s assortment portfolio was realized. Factors that shape consumer preferences to product in various segment groups were identify and consumer preferences for specific market segments are determined.ukспоживацькі перевагимаркетингові дослідженняспоживацька поведінкаавтомобільний ринок Українисегментація ринкуекспертна оцінкаmarketing researchersconsumer behaviorcarmarket segmentationconsumer preferencesМаркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринкуMonograph