Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.2018-10-172018-10-172012Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства / Соколова Л.В., Верясова Г.М. // Материалы Х Международной научно-практической конференции: Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами. Алушта, 10-16 сентября 2012 г. – Харьков: Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт», 2012. – С. 247. (279 с.).http://openarchive.nure.ua/handle/document/7038У якості шуканих маркетингових факторів були обрані такі, як: питома вага дов- гострокових контрактів у загальному їх обсязі; ефективність формування портфелю по- ставок сировини та портфелю замовлень, в тому числі участь у тендерах; рівень сервіс- ної підтримки; рівень професіоналізму маркетологів; співвідношення «ціна/якість» ви- робленої продукції; індекс цін постачальників сировини, комплектуючих виробів; ефе- ктивність просування продукції підприємства; співвідношення бюджетів маркетингу і підприємства у цілому та ін.ukдоходмашинобудівне підприємствомаркетингові факторивпливВплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємстваConference proceedings