Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.2018-10-172018-10-172012Соколова Л. В. Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами : материалы Х Международной научно-практической конференции, Алушта, 10-16 сентября 2012 г. – Харьков : Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт», 2012. – С. 247.http://openarchive.nure.ua/handle/document/7038У якості шуканих маркетингових факторів були обрані такі, як: питома вага дов- гострокових контрактів у загальному їх обсязі; ефективність формування портфелю по- ставок сировини та портфелю замовлень, в тому числі участь у тендерах; рівень сервіс- ної підтримки; рівень професіоналізму маркетологів; співвідношення «ціна/якість» ви- робленої продукції; індекс цін постачальників сировини, комплектуючих виробів; ефе- ктивність просування продукції підприємства; співвідношення бюджетів маркетингу і підприємства у цілому та ін.ukформування доходумашинобудівне підприємствомаркетингові факторивплив маркетингових факторівВплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємстваConference proceedings