Лєсна, Н. С.Найденко, А. В.Сокол, В. В.2018-05-212018-05-212010Лєсна Н. С. Інформаційна технологія підтримки консультування студентів дистанційної форми навчання / Н. С. Лєсна, А. В. Найденко, В. В. Сокол // Бионика интеллекта : науч.-техн. журн. – Х. : Изд-во ХНУРЭ, 2010. – Вып. 3 (74). – С. 138–143.http://openarchive.nure.ua/handle/document/5351У рамках роботи було досліджено методи покращення консультування студентів дистанційної форми навчання, розглянуто етапи та моделі пошуку інформації, розглянуто та порівняно методи імовірнісного латентно-семантичного аналізу, добування ключових понять із тексту, класифікації та кластеризації текстових документів, автоматичного анотування текстів. В результаті було спроектовано та розроблено інформаційну технологію підтримки консультування студентів дистанційної форми навчання у вигляді веб-застосування з використанням технології ASP.NET. Інформаційна технологія оптимізує процес консультування студентів, зменшуючи об’єм роботи викладача та підвищуючи швидкість отримання студентом відповіді на поставлене запитання, що реалізовано за допомогою імовірнісного латентно-семантичного аналізу, який виявляє приховані фактори та дає змогу добути контекстно-залежні значення слів за допомогою статистичної обробки великих наборів текстових даних.ukдистанційне навчанняінтелектуальний аналіз данихімовірнісний латентно-семантичний аналізtext miningtfidfІнформаційна технологія підтримки консультування студентів дистанційної форми навчанняArticle