Добко, Т. Д.Головянко, М. В.Кайкова, О. Б.Терзіян, В. Я.Тііхонен, Т.2016-11-042016-11-042014Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту: навч. посіб. / За ред. Т. Добка, М. Головянко, О. Кайкової, В. Терзіяна, Т. Тііхонена. – Львів: Видавництво «Компанія "Манускрипт"», 2014. – 572 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/3415Необхідною умовою ефективного реформування освіти є відтворення довіри суспільства через оприлюднення і прозорість процедур забезпечення якості освіти. На одному з семінарів з університетської автономії в Кембриджі проректор закладу висловився приблизно так: «На нашу думку, якщо хтось хоче зробити серйозні реформи, то йому для цього потрібні три речі: традиція, правильні люди і довіра».ТEMPUS-проект «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти – TRUST», який вже третій рік працює над рекомендаціями щодо реформи системи забезпечення якості вищої освіті України і над створенням інструментів її підтримки, недаремно має назву «ДОВІРА»ukнавчальний посібниквища освітаякість вищої освітиоцінювання якостіІмператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освітуBook