Хорошевська, І. О.Гончаренко, В. І.2024-05-272024-05-272024Хорошевська І. О. Етапи та завдання методики створення онлайн-каталогу гайдлайнів відомих компаній та брендів / І. О. Хорошевська, В. І. Гончаренко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 299-300.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26705Представники бізнес-спільноти все більш відповідально відносяться до власних ресурсів: часу та грошей, які вони готові вкласти у дизайн розробку, а точніше зменшити витрати або самостійно розробити дизайн з нуля, маючи при цьому недостатньо поглиблених знань у сфері дизайну.ukбрендонлайн-каталог гайдлайнівЕтапи та завдання методики створення онлайн-каталогу гайдлайнів відомих компаній та брендівConference proceedings