Щебликіна, Д. Ю.2022-02-122022-02-122021Щебликіна Д. Ю. Розробка та дослідження аналітичних методів компоненту CRM системи на прикладі аптечної мережі : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / Д. Ю. Щебликіна ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 74 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/19659Об’єктом дослідження є аналітичні методи компоненту CRM системи на прикладі аптечної мережі. Предметом дослідження виступають методи інтелектуального аналізу даних для заохочення клієнтів. Метою роботи є дослідження існуючого переліку методів інтелектуального аналізу даних для заохочення клієнтів та розробка власного методу на їх основі в рамках визначеної предметної області. Методами розробки являються системний підхід та об’єктно-орієнтований аналіз. Результатами роботи є розроблений та інтегрований метод до системи електронної комерції «Аптечної мережі», що дозволяє на базі збережених у системі даних створювати рекомендації для кожної продукції й виокремлювати таргетовані пропозиції для клієнтів застосунку, для подальшого використання у рекламних розсилках.ukкомпоненти CRM-системиметоди інтелектульної обробки данихкластеризаціярекомендаційні системиасоціативні правилаРозробка та дослідження аналітичних методів компоненту CRM системи на прикладі аптечної мережіOther