Клімова, Г. П.2021-04-192021-04-192015Клімова Г. П. Парадигмальні концепти інноваційного розвитку вищої освіти України / Г. П. Клімова // Право та інновації. – 2015. – №1(9). – С. 11-18.2311-4894https://openarchive.nure.ua/handle/document/15576Представлений методологічний аналіз інноваційної діяльності у вищій школі, розглянуто види інновацій. Розкриваються зміст та основні напрями державної політики у сфері інноваційної діяльності вищої школи України. Розглянуто систему принципів державної інноваційної політики у сфері вищої освіти. Проаналізовано суб’єкт інноваційної діяльності у сфері вищої школи України. // The methodological analysis of innovation activity in higher education is presented, types of innovations are considered. The content and main directions of state policy in the field of innovation activity of the high school of Ukraine are revealed. The system of principles of state innovation policy in the field of higher education is considered. The subject of innovation activity in the sphere of higher education in Ukraine is analyzed.ukінноваціякласифікація інновацій у сфері вищої освітиінноваційна діяльністьсуб’єкт інноваційної діяльностіінноваційна політикапарадигма інноваційного розвитку вищої освітиinnovationclassification of innovations in the field of higher educationinnovative activitysubject of innovation activityinnovation policyparadigm of innovation development of higher educationПарадигмальні концепти інноваційного розвитку вищої освіти УкраїниArticle