Тер-Ованес’ян, В. Г.Вем’ян, В. Г.2019-02-012019-02-012015Тер-Ованес’ян В. Г. Дуальна форма професійної освіти як умова ефективного рішення завдань модернізації освіти / В. Г Тер-Ованес`ян, В. Г. Вем’ян // Збірник наукових праць РДГУ, Психологія: реальність і перспективи - 2015 - №5 -С.27-31.УДК 38.1http://openarchive.nure.ua/handle/document/7811Дуальна форма професійної освіти нині розглядається як успішно адаптований до умов ринкової економіки освітній феномен. Потрібна нова форма підготовки фахівців на основі соціального партнерства підприємств і професійних шкіл. Дуальна форма освіти на ранніх стадіях навчання забезпечує набуття студентами цільової підготовки, певних професійних компетенцій, а також таких особистісних якостей, як уміння працювати в команді, навичок оптимального вибору технологічного рішення, відповідальності за доручену ділянку діяльності. У процесі роботи він по-новому осмислює майбутню спеціальність і приймає обґрунтоване рішення про правильність вибору професії.ukдуальна системапрофесійна освітаінноваційна концепціяорганізація навчального процесумодульна системаДуальна форма професійної освіти як умова ефективного рішення завдань модернізації освітиArticle