Кончаківська, Є. В.2024-10-232024-10-232024Кончаківська Є. В. Математична модель оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії ПрАТ «Оболонь» у конкурентному середовищі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 051 Екοнοміка / Є. В. Кончаківська ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 98 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29091Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, економіко-математичне моделювання та розробка рекомендацій застосування в практичній діяльності методики оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії. Розглянуто теоретичні аспекти оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії. Розкрито сутність понять лояльність споживачів, бренд та брендинг. Визначено фактори, що впливають на формування лояльності споживачів. Проаналізовано сучасні методи оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії. Здійснено техніко-економічний аналіз діяльності ПрАТ «Оболонь» Обґрунтовано необхідність впровадження системи оціновання лояльності споживачів до брендів компанії. Запропоновано математичну модель оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії. Розроблено схему алгоритму розв'язання поставленої задачі. Складено перелік рекоменацій, щодо підвищення лояльності споживачів до брендів компанії. Наведено структурно-логічну схему результатів дослідження.ukспоживачлояльність споживачівбрендбрендингмаркетингове дослідженняМатематична модель оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії ПрАТ «Оболонь» у конкурентному середовищіOther