Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.Соколов, О. Є.2018-10-162018-10-162010Управління асортиментною політикою промислового підприємства / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова, О. Є. Соколов : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». 29 вересня - 1 жовтня, 2010 року. – Суми : ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2010. − С. 190−192.http://openarchive.nure.ua/handle/document/7016Адаптація асортименту продукції промислового підприємства до мінливих умов її споживачів потребує розробки науково-методичних підходів до оперативного управління номенклатурою та обсягами продукції, що виробляє промислове підприємство. Це обумовлює доцільність моделювання цього процесу та необхідність проведення маркетингових досліджень з метою встановлення відповідних обмежень щодо отримання запланованої норми прибутку.ukасортиментна політикауправління асортиментною політикоюпромислове підприємствоУправління асортиментною політикою промислового підприємстваConference proceedings