Черевань, М. М.2022-01-112022-01-112021Черевань М. М. Дослідження багатофакторних моделей функціональної задачі оцінки якості підготовки фахівців : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / М. М. Черевань ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 101 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/19056Об’єкт дослідження – якість освіти студентів університетів. Предмет дослідження – застосування багатофакторних моделей та інформаційних технологій у процесі оцінювання якості освіти. Метою роботи є розробка багатофакторної моделі оцінки якості підготовки фахівців та дослідження її використання в освітніх закладах. У науковій роботі проаналізовано дані для подальшого розвитку про особливості побудови багатофакторних моделей для оцінювання та прогнозування якості освіти з використанням інформаційних технологій, розширено наявні дані щодо особливостей показників фахової підготовки студентів ХНУРЕ, їх мотиваційних пріоритетів до видів навчальної активності, організаційно-педагогічних умов залучення студентів до інноваційних методів оцінювання якості фахових знань з метою покращення навчальної активності.ukоцінка якості підготовкимодель оцінки якості підготовкибагатофакторна модель оцінки якості підготовкипараметри моделіпобудова моделі оцінки якості підготовкитеоретичне моделюванняДослідження багатофакторних моделей функціональної задачі оцінки якості підготовки фахівцівOther