Горбенко, Б. Г.2025-10-042025-10-042025Горбенко Б. Г. Розробка системи індивідуалізації показу реклами в мобільних іграх за допомогою контекстуальних бандитів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Б. Г. Горбенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 186 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/32873У роботі розглядаються сучасні підходи до монетизації мобільних free-to-play ігор із фокусом на адаптивній рекламі. Особлива увага приділяється застосуванню контекстуальних бандитів, які дозволяють у реальному часі персоналізувати вибір рекламних стратегій для кожного гравця на основі його поведінкових характеристик та контексту. Розроблена система адаптивного вибору реклами забезпечує баланс між максимізацією миттєвого доходу та підтримкою ключових метрик утримання користувачів. Проведені експерименти показали переваги контекстуальних бандитів над традиційним A/B тестуванням у підвищенні ефективності реклами та покращенні користувацького досвіду. Запропонована методика має перспективи для впровадження у комерційні мобільні ігри, що сприятиме сталому розвитку продукту та підвищенню доходів.ukадаптивні системирекламні стратегіїконтекстуальні багаторукі бандитимобільна граРозробка системи індивідуалізації показу реклами в мобільних іграх за допомогою контекстуальних бандитівOther