Соколова, Л. В.Шальопа, А. С.2019-02-222019-02-222016Соколова Л. В. Роль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Матеріали І Міжнар. наук.-техн. конф. : «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» (Харків, 16-20 травня 2016 р.). – Харків : ХНУРЕ. – 2016. – С. 158-159.978‐966‐659‐216‐6https://docplayer.net/87410097-Tezisy-dokladov-1-y-mezhdunarodnoy-nauchno-tehnicheskoy-konferencii-poligraficheskie-multimediynye-i-webtehnologii.htmlhttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7890ukлояльність споживачівефективна діяльність підприємстваРоль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємстваConference proceedings