Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.2018-04-262018-04-262016Соколова Л.В. Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки маркетингової активності підприємства [Електронний ресурс] / Г.М. Верясова, Л.В. Соколова // Економіка та суспільство. Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету. – 2016. – №7. – C. 1017-1022. – Режим доступу до журналу : http:// economyandsociety.in.ua. – (ICV 2015: 35.93).2313-2165http://openarchive.nure.ua/handle/document/4922У статті досліджено теоретичні питання щодо науково-методичного забезпечення оцінки маркетингової активності підприємств в умовах кібермаркетингу. Запропоновано методичний підхід, який базується на розрахунку інтегрального оцінного показника з урахуванням сучасної складової Інтернет-маркетингу. При розрахунку інтегрального показника маркетингової активності підприємства ураховано групу показників Інтернет-маркетингу. In the article the theoretical questions regarding the scientific and methodological support evaluation of marketing activity of the enterprises under the conditions of cyber marketing were considered. The methodical approach, which is based on the calculation of the integral index, taking into account the modern part of Internet marketing was suggested. When calculating the integral index of marketing activity a group of online-marketing indicators was taken into account.ukпідприємствоan enterpriseмаркетингова активністьmarketing activityметодичний підхідmethodical approachгрупові показники оцінкиa group of evaluation indicatorsінтегральний показникintegral indexУсовершенствование научно-методического подхода к оценке маркетинговой активности предприятияImprovement of Scientific and Methodical Approach to the Evaluation of Enterprise’s Marketing ActivityArticle