Каракаш`ян, Д. В.2024-03-162024-03-162023Каракаш`ян Д. В. Моделі кіберcоціального комп'ютингу на основі федеративного навчання : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / Д. В. Каракаш`ян ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 55 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26095У магістерській роботі розглядаються питання, пов'язані зі створенням кіберсоціальних моделей, методів, архітектур на основі федеративного навчання. Мета дослідження – підвищення якості моніторингу та цифрового управління соціальними процесами шляхом розробки моделей, методів, архітектур та алгоритмів кіберсоціального комп'ютингу на основі федеративного навчання. Задачі дослідження: проаналізувати сучасні технологічні тенденції; виконати аналітичний огляд моделей та методів кіберсоціального комп’ютингу; вдосконалити архітектури кіберсоціального комп’ютингу на основі федеративного навчання; виконати імплементацію моделей, методу, архітектур на основі федеративного навчання. Об'єкт дослідження – теорія та технології цифрового комп'ютингу для кіберсоціальних процесів на основі федеративного навчанняukархітектуракіберфізичний комп'ютингкіберпростірмашинне навчаннякібер-соціальний ml-комп'ютингцифровий двійникфедеративне навчанняМоделі кіберcоціального комп'ютингу на основі федеративного навчанняOther