Шеховцова, Д. Д.Кирильєва, Л. О.2019-09-192019-09-192019Шеховцова Д. Д. Актуалізація гудвілу в умовах сталого розвитку ринку / Л. О. Кирильєва, Д. Д. Шеховцова // Проблеми обліку, аудиту, аналізу та оподаткування в умовах глобалізації економіки: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (25 лютого 2019 року) – Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2019. – С.38-40http://openarchive.nure.ua/handle/document/9720Глобальне економічне середовище, в якому здійснюють господарську діяльність вітчизняні підприємства, формує ключові чинники успіху, які, насамперед, стосуються вже не матеріальних та фінансових активів, а вимагають створення та імплементації інтелектуальних ресурсів. Сформований інтелектуальний капітал у вигляді репутації, як нематеріальний актив, забезпечує сталий розвиток бізнес суб’єктів на інноваційно-інвестиційних засадах, оскільки будує додаткові конкурентні переваги через врахування пріоритетних цілей контактних груп. Так, сукупність елементів, які створюють репутацію підприємства (ділова та особиста репутація керівника й топ-менеджерів, якість продукції, інноваційні форми виробництва, фінансові показники, сформована мережа клієнтів і постачальників, професіоналізм і стабільність персоналу, додержання норм соціальної відповідальності фірми), ідентифікують в економічних науках специфічний нематеріальний актив – гудвіл.ukГудвілАктуалізація гудвілу в умовах сталого розвитку ринкуAbstract of Thesis