Супрун, О. О.Чалик, Д. С.Акименко, К. Л.2025-04-222025-04-222025Супрун О. О. Відеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університету / О. О. Супрун, Д. С. Чалик, К. Л. Акименко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 390–392.https://openarchive.nure.ua/handle/document/30593У сучасному цифровому середовищі університети змагаються за увагу абітурієнтів, студентів та партнерів. Одним із найефективніших інструментів для просування освітніх послуг є відеореклама. Візуальний контент швидко привертає увагу, легко запам’ятовується та активно поширюється у соціальних мережах.ukвідеорекламамедіа-майданчик університетуВідеореклама як ефективний маркетинговий інструмент розвитку медіа-майданчиків університетуThesis