Шишера, О. С.2024-08-202024-08-202024Шишера О. С. Дослідження моделей та методів управління проєктами у стартапах та інноваційних проєктах : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / О. С. Шишера ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 78 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/27854Об’єкт дослідження: процеси управління проєктами у стартапах. Предмет дослідження: найбільш розповсюджені методи визначення візії продукту. Мета роботи: порівняти та виявити недоліки існуючих методів визначення продукту, запропонувати варіанти їх вдосконалення, перевірити запропонований метод оцінки якості візії шляхом практичного застосування. Методи дослідження: вивчення, аналіз і систематизація існуючих дослідницьких матеріалів, абстрагування для надання характеристики кожному з методів, порівняння досліджених методів, розробка методу оцінювання, перевірка розробленого методу шляхом практичного застосування. В ході виконання роботи було проведено дослідження методів та методологій управління проєктами у стартапах та інноваційних проєктах, та визначені прогалини у існуючих дослідженнях, що стосуються методів створення візії продукту. Після цього були визначені поширені методи формування візії та описані переваги та недоліки кожного методу. В результаті був запропонований оригінальний метод оцінки якості візії продукту, який перевірений на практиці на двох продуктах, що розробляють стартапи.ukвізія продуктукомпоненти візіїстартапДослідження моделей та методів управління проєктами у стартапах та інноваційних проєктахOther