Евланов, М. В.Скляров, А. Я.Штангей, С. В.2017-06-082017-06-082002Евланов М. В., Скляров А. Я., Штангей С. В.Топологическая модель лекционного материала и методов контроля знаний, приобретенных в ходе дистанционного образования // Проблемы бионики. – 2002. – Вып. 57. – С. 37 – 41.http://openarchive.nure.ua/handle/document/3802В даній статті розглянуті проблеми, що пов’язані з автоматизацією контролю знань, набутих людиною в ході дистанційної освіти. Матеріали, які пропонуються навчаємому для самостійного освоєння в ході дистанційної освіти, розглянуті у вигляді фігури, що визначена на євклідовому інформаційно-змістовному просторі комплексом вихідних понять. Запропоновані математичні моделі фрагмента лекції, лекційного курсу, а також математичні моделі основних типів питань, що використовуються для контролю знань навчаємого. In this article the problems connected to monitoring automation of knowledges, received by the person in a during of remote tutoring, are considered. The materials, which offered for independent assimilation by student in a during of remote tutoring, described as some figure determined on Euclidean informational-semantic space by a complex of initial concepts. The mathematical models of a lecture fragment, lecture rate, and also mathematical models of main types of questions used for student knowledges monitoring are offered.ruдистанционное образованиеавтоматизация контроля знанийинформационно-смысловое пространствоТопологическая модель лекционного материала и методов контроля знаний, приобретенных в ходе дистанционного образованияArticle