Логвіненко, А. О.2023-01-262023-01-262022Логвіненко А. О. Дослідження моделей аналізу задоволеності клієнтів у E-commerce ІТ-проектах : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. О. Логвіненко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 83 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/21567Метою даної роботи є дослідження існуючих моделей, які використовуються для вимірювання рівня задоволеності клієнтів. Об'єктом дослідження в рамках магістерської кваліфікаційної роботи, є вивчення існуючих моделей, а саме індекс споживчої задоволеності (CSI), а також - європейський індекс задоволеності клієнтів (ECSI), норвезький барометр задоволеності клієнтів (NCSB), американський індекс задоволеності клієнтів (ACSI), шведський барометр лояльності клієнтів (SCSB); показник NPS, SERVQUAL, які використовуються для вимірювання рівня задоволенності клієнтів, в рамках E-commerce проекту. Предметом дослідження є практична реалізація покращенною моделі, що використовується для вимірювання рівня задоволенності клієнтів для 2 великих E-commerce проектів, котрі є інформаційно-управляючою системою.ukінтернет магазинлояльність клієнтівe-commerceДослідження моделей аналізу задоволеності клієнтів у E-commerce ІТ-проектахOther