Шулінус, О. А.2024-02-282024-02-282024Шулінус О. А. Метод візуалізації процесу анімації скелету людини на основі контрольних точок : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / О. А. Шулінус ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 64 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/25796Метою даного дослідження є вдосконалення методу візуалізації анімації скелету людини в середовищі Blender 3D на основі контрольних точок за рахунок поєднання покадрової анімації та семплування. Для досягнення поставленої була розглянута проблемна область, адаптовано запропонований підхід для прискореної анімації скелету для різних типів обчислювальних систем (система із масовим паралелізмом та гібридна обчислювальна система), виконано експерементальне дослідження впливу кількості семплів на плавність переходів між кадрами, досліджено вплив кількості семплів на час виконання візуалізації. Досягти прискорення рендерингу скелетної анімації стало можливим завдяти створенню нового методу анімаціїї за рахунок поєднанню двох існуючих підходів, а саме за допомогою поєднання методу покадрової анімації та кількості семплів.ukскелетна анімаціяконтрольні точки3D анімаціярендерінгвізуалізаціяBlender 3DМетод візуалізації процесу анімації скелету людини на основі контрольних точокMethod for Visualizing the Animation Process of Human Skeleton Based on CheckpointsOther