Верясова, Г. М.2018-10-122018-10-122012Верясова Г. М. Оцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємства / Верясова Г. М. // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. Тематичний випуск : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ «ХПІ», 2012. – № 6. – С. 4−9.2079-0767http://openarchive.nure.ua/handle/document/6996У статі розглядається методичний підхід до оцінки ринкової привабливості продукції промислового підприємства. Запропоновано застосування експертного методу для ви- значення споживацьких переваг, методу аналізу ієрархій – для визначення значущості параметрів продукції промислового підприємства. В статье рассматривается методический подход к оценке рыночной привлекательности продукции промышленного предприятия. Предложено применения экспертного метода для определения потребительских преимуществ, метода анализа иерархий - для опре- деления значимости параметров продукции промышленного предприятия. In the article methodical approach to estimation of products market attractiveness in the in- dustrial enterprise is considered. The expert method for consumer choice determination have been suggested, method of hierarchy analysis – for determination of production parameters importance on the industrial enterprise.ukпромислове підприємствоспоживацька оцінкаекспертний методінтегральний показник привабливості продукціїОцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємстваArticle