Полозова, Т. В.Кривцун, В. І.2019-03-112019-03-112010Полозова Т. В. Оцінка збутової діяльності підприємства / Т. В. Полозова, В. І. Кривцун // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. – Випуск 259: В 7 т. – Т.II. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. – С.522-527.978-966-8736-05-6http://openarchive.nure.ua/handle/document/8023В статті досліджується та порівнюються трактування поняття "збутова діяльність" зарубіжними та вітчизняними авторами. Висвітлюються сутність та основні принципи та цілі оцінки збутової діяльності підприємства орієнтованого на маркетинг. В роботі пропонується схема проведення оцінки збутової діяльності, загально охарактеризовані її етапи та методи.ukзбутзбутова діяльністьзбутовий потенціалоцінка збутової діяльностіОцінка збутової діяльності підприємстваArticle