Омаров, М. А.Тиха, Т. В.2018-04-202018-04-202017Омаров М. А. Лендінг – його аналіз та моделювання / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Бионика интеллекта. – 2017. – №2 (89). – С. 164–168.http://openarchive.nure.ua/handle/document/4811Обґрунтовується доцільність та актуальність теоретичних досліджень в галузі інтернет-маркетингу, зокрема при проведені інтернет-маркетингових кампаній. Аналізується використання лендінгу (landing page) у сучасному інтернет-маркетинзі, визначаються властивості посадкових сторінок та їх обмеження. Досліджується сприйняття посадкової сторінки. Надається огляд методів розробки посадкових сторінок. Розглядається доцільність використання лендінгу при проведенні інтернет-маркетингових кампаній та критерії, за котрими вона визначається.ukінтернет-маркетинглендінгЛендінг – його аналіз та моделюванняArticle