Vnukova N.Pyvovarov V.2023-08-162023-08-162023Vnukova N. Інтеграція світових освітніх екосистем 4.0 в інформаційно-правовий простір Індустрії 4.0 [Електронний ресурс] / N. Vnukova, V. Pyvovarov // World trends in the use of interactive technologies in education. International collective monograph. Intellebence Transportation System And Smart City Institute (ITS-SCI). Lima, Peru, 2023. P.489-516.https://openarchive.nure.ua/handle/document/23873Розглянуто інтеграцію світових екосистем 4.0 у інформаційно-правовий простір Індустрії 4.0 з оцінкою зацікавленості цими змінами у багатьох країнах світу. При дослідженні використано аналітичні методи аналізу джерел літератури , а також спеціальний пошуковий інструмент Google Trends, який дозволив оцінити попит на досліджувану тему у часі і просторі багатьох країн. Порівняно зацікавленість темами трансформаційного і інтерактивного навчання. Визначено країни-лідери, які знаходяться на різних континентах. Пропонується кластерний механізм взаємодії науки, освіти, виробництва для здійснення процесу інтеграції освітнього і індустріального простору. Доведено перехід університетів до освіти 4.0, але залишається великий попит на створення осередків культури, а не тільки технологічних університетських центрівenосвітакластерІндустрія 4.0Google Trendsтрансформаційне і інтерактивне навчанняІнтеграція світових освітніх екосистем 4.0 в інформаційно-правовий простір Індустрії 4.0Monograph