Покора, М. І.2025-06-052025-06-052025Покора М. І. Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Терраформування, оптимізація ігрового поля та 3d моделей : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 - Програмна Інженерія / М. І. Покора ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 107 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31423Об’єкт дослідження – процеси реалізації ігрової логіки та візуального середовища у покрокових стратегіях. Мета роботи – розробка ігрового застосунку у жанрі покрокової дуельної стратегії з підтримкою терраформування, оптимізованим ігровим полем та інтеграцією 3D моделей. Методи розробки – об'єктно-орієнтоване програмування, використання рушія Unreal Engine 5, процедурна генерація ландшафту, алгоритми оптимізації простору. Результати – створено ігровий застосунок з основною геймплейною механікою: зміна ігрового поля в процесі терраформування, підтримка бою між гравцями, реалізовано інтерактивне середовище з 3D об'єктами. Система забезпечує продуктивну візуалізацію та можливість розширення. Сфера застосування – розробка ігор, симуляційні системи, інструменти для навчання алгоритмічному мисленню та дизайну ігрових середовищ.ukігровий програмний застосунокігрова логікадуельна стратегіягенерація ландшафтутерраформуванняІгровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Терраформування, оптимізація ігрового поля та 3d моделейOther