Глюза, М. П.Челомбітько, В. Ф.2021-08-072021-08-072021Глюза М. П. Використання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережах / М. П. Глюза, В. Ф. Челомбітько // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали молодіжної школи-семінару IV Міжнародної науково-технічної конференції, 18-22 травня 2021 р. – м. Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – Т2. – С. 39-40.978-617-7988-58-7https://openarchive.nure.ua/handle/document/17356Розглянуто вплив анімаційних роликів на користувачів соціальних мереж, розкриті особливості створення та використання анімації у соціальних мережах.ukанімаційний роликрекламаВикористання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережахConference proceedings